ALGEMENE VOORWAARDEN
AFSPRAKEN
1. Bij verhindering van de gemaakte afspraak dient de klant dit minimaal 24 uur van tevoren te melden aan The brow fairy B.V.
2. Indien de klant deze verplichting niet of niet tijdig nakomt brengt The brow fairy B.V. hiervoor kosten in rekening. Dit zal bij een ‘’NO SHOW’’ 100% van de behandeling zijn en bij te laat afzeggen 50% van de behandeling.
3. Indien de klant te laat komt zal er eerst gekeken worden in hoeverre de behandeling nog door kan gaan. Als de behandeling niet meer gedaan kan worden, wordt er ook 50% van de behandeling in rekening gebracht.
4. Indien de klant een strippenkaart heeft en niet naar de afspraak komt/te laat wijzigt worden er als nog de kosten van de behandeling in rekening gebracht.
5. Indien The brow fairy B.V. de afspraak moet verplaatsen/annuleren zal de aanbetaling van 50% niet
worden teruggestort maar meegaan naar de volgende afspraak.
6. Een aanbetaling wordt NOOIT teruggestort, deze blijft staan en kan alleen mee naar een andere afspraak.
PERSOONSGEGEVENS & PRIVACY
1. De klant voorziet de medewerker voor de/ bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de medewerker aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant hoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandeling.
2. De medewerker neemt de persoonlijke gegevens van de klant op en verwerkt deze op een klantenkaart die dan weer worden verwerkt in een klantenbestand.
3. The brow fairy B.V. behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
AANSPRAKELIJKHEID
1. The brow fairy B.V. is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de medewerker is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.
2. The brow fairy B.V. is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegebracht naar de salon.
GEHEIMHOUDING
1. De medewerker is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
2. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
3. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak van de medewerker verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.